ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
H εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την
εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, υπό την
επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή
έχουν προκύψει ακούσια, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών, των φωτογραφιών
(απόδοση χρωμάτων, κλπ) και των τιμών προϊόντων, ή διακοπών λειτουργίας της
ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς παράλληλα να δεσμεύεται για τη
διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Η ιστοσελίδα www.bizshop.gr αποτελεί
ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικού & χονδρικού
εμπορίου ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών συσκευών, εργαλείων
και ηλεκτρονικών, ηλεκτρικών ή μη ειδών σπιτιού.
Οι παρόντες όροι αφορούν την πώληση στην Ελλάδα προϊόντων μέσω του
ηλεκτρονικού καταστήματος www.bizshop.gr της εταιρείας
με την επωνυμία « bizshop Μονοπρόσωπη ΙΚΕ».
Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τα ακόλουθα:
« Bizshop Μονοπρόσωπη ΙΚΕ»
Εδρα:,Διστόμου 7, Θεσσαλονίκη.
τηλ.: 2315509905
e-mail: info@bizshop.gr
ΑΦΜ: 801216253
ΔΟΥ : Καλαμαριάς
Αρ. ΓΕΜΗ: 151957906000
Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται
για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών
δεδομένων στο κατάστημα. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί
μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των
συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς
προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων
και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη
πραγματοποιήσει.
Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.bizshop.gr, έχουν όλα
ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των
διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει
ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του
ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου
προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.
Παραγγελίες
Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου δια της
συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο
ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα
αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη
έχει παραληφθεί από την εταιρεία μας. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης
για αγορά του πελάτη. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο
κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την εταιρεία μας, η οποία θα
αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και
επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από το κατάστημα.
Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή
ετοιμότητας παραλαβής από την εταιρεία μας, τόσο ο πελάτης όσο και η εταιρεία
μας δεσμεύονται για την αγορά και πώληση αντίστοιχα του συγκεκριμένου προϊόντος
στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι:
Οι αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες
του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο
Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται
από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά
την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε
αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Κάθε παραγγελία η οποία υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε
τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση
την διαθεσιμότητα τους και για 24 ώρες από την στιγμή της υποβολής. Όταν ο
χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον
πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει ή η πληρωμή το μηχανογραφικό σύστημα της
εταιρείας αυτόματα ακυρώνει την εκάστοτε παραγγελία αποδεσμεύοντας άμεσα τα
τεμάχια αυτής κάνοντας τα διαθέσιμα εκ νέου προς πώληση.
Παραγγελίες που γίνονται με τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση, η
πληρωμή θα πρέπει να γίνεται μέχρι την 13.00, για να κατοχυρωθεί οτι είναι
παραγγελίας της ιδίας ημέρας. Σε αντίθετη περίπτωση υπολογίζεται οτι
είναι της επόμενης ημέρας.
Για παραγγελίες που αφορούν μεγάλες ποσότητες (ανω των 3 τεμαχίων) είναι
απαραίτητο να επικοινωνήστε με το κατάστημά μας για την ορθή διαθεσιμότητα των
προιόντων πριν προβείτε στην πληρωμή.
Ακύρωση παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να
επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο: info@bizshop.gr
Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που
θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση
μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη. Ανωτέρα βία: Αν για
λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ)
δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου
χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν
επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Υπαναχώρηση
Στην περίπτωση που ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό
πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το
ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο
πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας δικαιούται να υπαναχωρήσει
αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής
προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης
της φυσικής κατοχής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του
κατάσταση.
Μαζί με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να προσκομίσετε
την απόδειξη λιανικής πώλησης. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν
χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της
συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας,
προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα,
λάθος είδος κλπ).
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14)
ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που
υποδείξατε ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον
αιτιολόγηση από εσάς.
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα
χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης
(εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να
χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο
παράδοσης που εμείς προσφέρουμε).
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον στείλετε πίσω τα προϊόντα η
εταιρεία θα επιστρέψει τα χρήματα που εισέπραξε (με την επιφύλαξη παρακράτησης
μέρους ή του συνόλου του τιμήματος σύμφωνα με τους παρόντες όρους) σε περίπτωση
που τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση ή έχει μειωθεί η αξία
τους) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την
ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα
σύμβαση.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε
πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα
αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων
χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική
συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε
περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την
επιστροφή του συνόλου του τιμήματος είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του
κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες και να
περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που
παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και
σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη
λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την
ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν δεν
κρίνεται ότι έχει επιστραφεί σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρεία δύναται να
παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος, ενημερώνοντας σχετικά τον
καταναλωτή.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Η εταιρεία δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον καταναλωτή μέρους ή του
συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη
χρήση του προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκοντα τρόπο, ήτοι με τρόπο
που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης,
των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα
φυσικό κατάστημα.
Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του
προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η εταιρείας μας ρητώς
επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να
παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας
του με ευθύνη του καταναλωτή λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.
Κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από
τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί
να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
(α) Στις περιπτώσεις των προϊόντων έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον
καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει
προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custom made προϊόντα).
(β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση
τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη
διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα
ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.
(γ) Στις περιπτώσεις προγραμμάτων και λογισμικού, που έχουν αποσφραγιστεί
από τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση καταχώρισης (registration) του προϊόντος
(π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει
κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος δεν είναι
δυνατή η υπαναχώρηση.
(δ) Στις περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή
μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγείας ή υγιεινής.
(ε) Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της
υπηρεσίας.
(στ) Στις περιπτώσεις που η σύμβαση δε συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR)
Την 15/02/2016 ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015)
η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης
καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
(Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για έναν
μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων
εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις
διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά
με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών
(http://ec.europa.eu/consumers/odr) αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των
αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Σε
περίπτωση που ο καταναλωτής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που
πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει εντός ΕΕ δύναται να
χρησιμοποιήσει τον εξής ιστότοπο
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική
διευθέτηση της διαφοράς.
Ο πιστοποιημένος για το σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών
(ΕΕΔ) είναι:
το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας 144,
Τ.Κ. 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και ο
εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί προκειμένου να καθοδηγείται καθ’ όλη
τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ενδεχόμενης καταγγελίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη είναι σε θέση να αποχωρήσουν
από τη διαδικασία σε οποιοδήποτε στάδιό της και να συνεχίσουν την όλη
διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια. Οι καταναλωτές οφείλουν πριν προβούν σε
αίτηση προς τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών να επικοινωνήσουν με τον
προμηθευτή με σκοπό να επιλύσουν τη διαφορά απευθείας με τον ίδιο.
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους
από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα
αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας
προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον
εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After
Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.
Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από
την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του
κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως
για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση
στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε
στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά
της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε
κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε
αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης
λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Επιστροφές προιόντων λόγω λάθους επιλογής του αρχικού προιόντος από τον
πελάτη, (π.χ. λάθος επιλογή χρώματος ή λάθος εκτίμησης τυχόν ζημίας ) το
κόστος επιστροφής , όπως και το κόστος εκ νέου αποστολής άλλου προιόντος, επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον πελάτη.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό
πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον
πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον
πελάτη.
Το κόστος επιστροφής σε κάθε περίπτωση, επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε περίπτωση που η συσκευασία ανοιχτεί και το προϊόν τεθεί σε λειτουργία η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν θεωρείται μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 30%-60%.
Η BIZSHOP δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Η BIZSHOP δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του.
Αν παραλάβετε το προιόν και για οποιονδηποτε λογο θελετε να το επιστρέψετε επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.